comunicare

ROGER

Prin intermediul acestui program realizăm optimizarea procesului de comunicare organizațională.


Programul ROGER include următoarele tipuri de acțiuni:

  • Diagnoza procesului de comunicare internă;
  • Optimizarea/construcția rețelelor, canalelor și structurilor de comunicare internă;
  • Optimizarea formei și conținutului mesajelor de tip funcțional;
  • Identificarea și definirea tipurilor de mesaje așteptate din partea managementului;
  • Optimizarea feedback-ului în procesul de comunicare internă;
  • Optimizarea procesului decizional din punct de vedere comunicațional;
  • Optimizarea relației dintre comunicarea formală și cea informală;
  • Optimizarea satisfacției angajaților raportată la comunicarea organizațională;
  • Elaborarea și implementarea mecanismului de prevenire și depistare a fenomenelor de perturbare a comunicării organizaționale;
  • Elaborarea regulilor privind derularea comunicării organizaționale;
  • Stabilirea obiectivelor privind derularea și dezvoltarea procesului de comunicare organizațională;
  • Elaborarea mecanismului de autoevaluare periodică a procesului de comunicare organizațională;
  • Training-ul angajaților cu privire la modalitatea corectă de derulare a procesului organizațional.

Programul ROGER asigură atât condițiile necesare pentru obținerea unui proces de comunicare organizațională cu eficiență ridicată cât și cele pentru menținerea funcționării acestuia în parametri stabiliți prin efortul managementului firmei, fără a fi necesar suportul nostru.


ROGER vă dă siguranța că în cadrul firmei informațiile sunt transmise corect, complet si la timp; sunt receptionate de toti cei care au nevoie de ele; sunt intelese si utilizate eficient. ROGER face din comunicarea internă un factor care contribuie substanțial la îmbunătățirea relațiilor dintre angajați și dintre departamente.

Solicită acum o ofertă